Ördögvilla

Metal. Egyelőre.

Friss topikok

  • Metal Warrior: Na, örülök, hogy nem hiába írom... :) (2009.12.01. 20:07) Nagyon jó az új Korpiklaani!!!
  • Metal Warrior: @_dave_: Ensiferum elég jó, érdemes rákeresni... Korpiklaani nemkülönben... Ajánlom a figyelmedbe ... (2009.09.15. 11:28) Jön az új Ensiferum...
  • Metal Warrior: @_dave_: Helyes, helyes. Majd meglátjuk, hogy mi lesz itt, még alakulgat... Különben nekem sincs k... (2009.09.07. 09:44) Hogyan lop a Metallica?

Jó blogok:

Jön az új Ensiferum...

Metal Warrior 2009.09.10. 10:46

Régen hallottunk az Ensiferumról is, 2007-ben adták ki a "victory Songs"-ot, ami nekem személy szerint nagyon tetszett, úgyhogy éppen itt volt az ideje az új lemeznek...

A napokban jelenik meg az új korong a Spinefarm gondozásában, "From Afar" címmel. A címadó nótához klip is készült, tekintsük meg együtt:

 

 

Szerintem üt... :)

Címkék: zene finn metal klip ensiferum új lemez

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ordogvilla.blog.hu/api/trackback/id/tr261372649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_dave_ (törölt) 2009.09.11. 16:28:31

ennek hatására meg is kerestem a korpiklaani voice of wilderness c. lemezemet (a pine woods mekkorát üt! áááhh).

nem hallottam még az ensiferumot, de ez is tutira vmi skandináv folk/death/black metal band. :)

itt egy kis tress, elég messziről, egyenesen iránból. sztem állat. :)

www.youtube.com/watch?v=vOqUMtM0RnM&feature=related

Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2009.09.15. 11:28:09

@_dave_: Ensiferum elég jó, érdemes rákeresni... Korpiklaani nemkülönben... Ajánlom a figyelmedbe az újat:
www.youtube.com/watch?v=e7kJRGPgvRQ
süti beállítások módosítása